Friday, April 10, 2009

TAG dr Eryn

Tag Cabaran Langsing

haha!! tag xbley tahan punya.. sorry eryn.. byk² yg ko bg, 1 neh jek yg gue berkenen + tag ni peram kejap laaa.... ingt nk auto publish utk stok weekend.. blasah je laa..haha!! atleast buat jugek kan dr wat pekasam tp x bleh mkn kan?.. hahaha!!

ok.. stenbai.. 1..2..3.. eksen!!!!

Berapa kah berat anda sekarang dan juga ketinggian anda?
berat : rerasa menten 55kg je kot..
tinggi : x turun.. x naik.. menten jua.. 159cm

Berat yang paling tinggi dalam sejarah anda? Usia anda pada masa itu?
perghh.. yg ni.. rerasenye ade 60kg kot.. time tu baru abeh study.. umo 21thn.. malu sehh.. sbbnye dh x exercise turun nek tangga kt bank negara tu.. dh x kejar komuter lg.. tu pasal ler...

Apakah makanan sampingan anda untuk memiliki tubuh langsing? dan kejayaan anda dengan makanan tersebut?
makanan sampingan?? sy minum air limau suam aje.. tp x kurus pon..

Berat yang paling rendah yang pernah anda dapat ? Usia anda pada ketika itu?
paling rendah? 42kg.. tp time tu skolah laie.. tingkatan 4 kot.. aku dulu slim kan aja??? hehe

Anda pernah sertai program pelangsingan? nyata kan kejayaan anda..
x penah.. cume skang ni sy amalkan jamu mak dara auww.. hahahah!! xdo laa.. mkn MAB jek.. dpt menten pon dh syukur beb..

Apakah diet yang anda ambil untuk memiliki berat anda paling terendah?
dulu sy x kuat mkn.. jd xdo diet apenye..

Apakah yang menyebabkan berat anda naik mendadak?
sbb kuat mkn.. exercise kureng.. tu pasal ler...

Apakah Target anda untuk kurus selepas ini?
target? sy xnk kurus melidi.. tp sy nk kurangkan kesan buncitan di perut ini.. & lelemak kt bwah dagu ni.. ala.. kt situ laa.. kalo tunduk leh nmpak menggeleber tu.. tolongggggggg laaaaaaaaa!!!!!

Miliki gambar anda dahulu dan kini? Ya..? sila upload ok?
wowowow... kene jugak ke?



dulu.. 5 tahun yg lepas ye..
lom kawen lagi.. skandal byk.. hahaha!!
(with ex-classmate - samael mellinggam)

kini.. dan xtau sampai bile dpt menten.. hahaha!!
(with ex-practical student - nurul)

anda yg telah di tagging sila buat laa ye..
nomot 1 : cik Aja ( tag aku yg dulu ko x jawab lagi dol!!)
nomot 2 : mama erfan (sila buat)
nomot 3 : anda semua yg telah membaca dan menggelakkan sy td tu, sila laa ye..

4 comments:

Beautiful Disaster said...

dah kawin lagi kurus dari sebelum kahwin kah? cayalah.

jajazuzu said...

khehehekhehehehe....aku igt ko x prasan aku x buat tag tu..

rilek la dol. nnti aku buat.


weh 26/4 ni jgn lupa. ada mkn2 free...muhehehhehe

tHrEE oF us said...

Beautiful Disaster : hekhek.. sblm tu pon dh kurus gak.. tp naik mendadak lepas abeh blajo.. huahuahua

jajazuzu : aku ingat aje.. aku bkn pelupe cam ko.. hahah

mkn free tu? semestinye.. aku nk kene cari bajo lawo ni.. kata ado sesi photo shoot kan.. hahaha

Jiji said...

Hahahahha kalo aku buat tag ni, sure tertekan hidup satu hari!