Wednesday, December 23, 2015

ni check.. tu check..


Haailaa...

Tetiba je si anak ni dok check! Check! Check!

Ingtkan amenda laa yg dia dok check bagai.. rupanya dok nengok baju sekolah, buku sekolah, kasut sekolah suma.. dh ada ke belum..haha! Tu yg dok mengecheck bagai..

Hadoilaaa.. rajin bebenor..

Baju sekolah pon x basuh lagi nak.. mana boleh check lagi..

huhu!

Esok cuti, yeaaa!

Saturday, December 19, 2015

Chichi & Chacha

Hola.... introducing our new joiner family members...

Chichi & Chacha



Yeaaaa...

Dua ekor ni  kiranya mcm pengubat kesedihan sbb Momo yg menjadi kesayangan semua orang termasuk jiran tetangga dh hilang tanpa dapat dikesan.. huwaaaa!


Chacha yg paling samseng!


So, since umah dh kosong xde kucing, kebosanang melanda pulok.. nak bela kucing jiran, stakat tolong tengok2 bagi makan buleh ler.. huhu! Asal nak adopt, byk lak halangannye.. huuu.. Last2  jumpa kat pasar seksyen 16, shah alam jek anak bulus ni.. Sekarang dh hampir 1 bulan dok ngn kami. Still indoor sbb kitten lagi.. takut kena kokak je ngn kucing besor kat luar.. hahah!

Ok.. sila behave ye anak2! Kalo buat hal, dok luar naa...

Friday, December 11, 2015

10th