Monday, April 5, 2010

BettyRisya & BoBo

Hai auntie²!

Arini saya bangun pagi²..

sebab nk ikut mama & nenek pegi pasar borong.

hehe!


masa ni saya sedang tunggu order sarapan pagi..

mama suruh saya senyum..

tp saya malas, saya buat senyum macam ni saje..

heheh!

lepas balik dari pasar, mama kata nak mandikan BoBo² saya..

mama kata BoBo suma dah busuk sebab dah lama tak mandi.


saya tolong mama masukkan suma BoBo saya dalam mesin basuh..

saya tengok mama masukkan sabun dalam mesin.


tp saya sedih..

saya takut.. sebab nanti BoBo saya suma mati kelemasan..

mama sangat kejam!

saya benci mama!


saya sedihhhh! huwaaaa~~~~ ayahhhhhhhhhhhhhh


sekian.

yang sedih,

Batrisyia

2 comments:

isabelle said...

mama sudah jadi pembunuh, betty. sian bobo kan?

azila raffie said...

hehehe kak is.. pembunuh yang baik laa kak.. hahahha!