Wednesday, July 1, 2009

cikBetty @ 1 World 1 Soul

ngehehe sambung lagi.. kalo xde gambo cikBetty, x sah laa kan? hehehe.. kt gath ni, cikBetty sungguh x brape nk sporting.. asyik nk berkepit jek ngn mama.. baru nak amek makanan pon dh meraung satu taman.. happaraaa~~

see? muka masam mcm x mandi pagi jek! hemm

with ika gegirl kak Amy.. (herk??!! ika pon muka masam jugak??)

hehe.. gamba cilok kt kak oli

wooiitt!! mama suh tgk kuda laaa.. bukan lari mcm kuda~~

pinsan.. ngeeeeEE~~

tima kaseh kepada mereka² yg berjaya menguruskan gathering-potluck ini.. kepada suma bloggers, sorry arr kalo x sempat makcik ni bertegur sape.. maaf kalo ade terlangkah ke mase amek makanan kt wakaf tu, tersilap kata ke, terover ke.. mahap ye.. makcik sudah tua.. hukhuk! nnt lain gath insyaallah kita berjumpa lagi.. (tu pon kalo pegi~~ ngaaaa)

sekian, macehh

note : sape ade extra paper Sinar Harian, Isnin 29/6/2009? bole bagi kt saya x? =]

5 comments:

jajazuzu said...

aku pun x tgk paper La. igt ko beli

niza said...

alalala...siannyer dia...smpai tertido...

[-suziey-] said...

cik betty tgk kuda lari cam kuda..ok la tu..drpd tgk kuda buat bunyi dog..ekekek:D

ler xsempt beli ke paper sinar?

CaMaRPuTiH said...

tomeyla cik adik yg mama dia suh tgk kuda tp dia lari macam kuda tuh. cik jeela... mcm xsmpt lgsg kenal kamu la. kenal kot sini boleh?

atty's said...

kty pun takde..jeela..