Friday, June 12, 2009

ArgHHHHH!!! J.E.R.A.W.A.T

Jerawat kah?? xkan laa kot.. baru 1thn 4bln dh ade jerawat?? biar btl..


anak korang penah kene x? alaa.. dia mcm kalo kita picit, kuar air.. kira mcm bintik merah berair laa tu kan..

smlm try gak picit, abeh ditempelengnye mama dia.. hahahha!!!

bygkan laa kalo kita sendiri picit jerawat kt muka.. boleh nangis wooo..

whooppss!! bukan bisul.. kalo bisul kene tunggu ade 'mata' dia baru bole pecah kan?

ni slalu kt badan ke.. kaki ke.. tangan ke... ni ade ke kt hidung.. heshhh

blasah je laa... yg pasti, pas mandi mesti bubuh lotion ruam kt 'jerawat' dia tuh..

pedulikkan.. janji cepat baik.. hehehe

pg td tgk, dh ilang 'jerawat' itu.. pecah kot malam td..

Selamat Pagi Jumaat~~ sekian, mekaseh..

7 comments:

lily azliyana @ mama zara said...

ade jerawat pon ttp chomell cik betty nih..hehe..

jajazuzu said...

bety suka sengih stail gatal-malu-kucing mcm tu. Rasa nak cubit2 je pipi dia.

niza said...

dok berangan ke saper ni cik betty dah tumbuh jerawat nih...hehehe...

[-suziey-] said...

haha..ko ni laawak la cik jeela oi...adeke selmba kodok ko picit menatang tuh..mmgla kena tempeleng..ekek:D kaadang2 baby pn bole kena...sbb kuman tu..kotor..eh tp bkn nk piyed kan..hahahhaha:p

kakyong said...

sian cikbetty.. better jgn picit.. nanti air bisa tu berjangkit plak kat tempat lain... ;)

tHrEE oF us said...

mama zara : kehkehkeh...

aja : sila cubit!!

k.niza : betty gediks?? huhuhu

k.suziey : kuman KU2 tu ke kak? hahaha!!

kakyong : ye ke kak? lenkali xmo buat lg.. x sempat nk picit bebetul tu.. tempeleng come first~~ huhuhu

Mummy Dasy said...

kecik2 dah jerawat...
tp xpe masih lagi cute & comey