Friday, June 11, 2010

My Water Moments

Saat² berada di air~~

Anak : Mama! Mama! Jom laa mandi skali!
Mak :X bole nak oi.. kang basah + rosak plak henpon mama neh~~


sob..sobb.. tsk!

semua orang tau (ade ke yg xtau? huhu!) Sony Cyber-Shot terbaekk!!

saya adelah peminat Sony.. betul ahh.. x tipu punya..

sebelum ni saya gemar mengambil gambar dengan handphone SE saya. (nk beli camera x cukup RM lorh.. huhu! 2-in-1 pon ok ape..)

terbaru, Sony Cyber-Shot TX5, kamera kalis air (leh bawa masuk dalam air sedalam 3 meter tau!) paling nipis. WAHHH!!

Sony Cyber-Shot TX-5
pilih!pilih! mana yang berkenan~~

Sedikit tentang Sony Cyber-Shot TX5 :

Cyber-shot TX-5 neh ni ada"Exmor R" CMOS sensor, BIONZ imaging processor, and Carl Zeiss® Lens. Haa.. fungsi "Exmor R" CMOS sensor , membolehkan gambar yang kita ambil jadi cantik walaupon masa tu pencahayaan kt blakang kita suam² kuku jek.. hehe! BIONZ imaging prosessor pula berfungsi sebagai auto-fokus yang membolehkan gambar diambil dengan tepat. Carl Zeiss® Lens pula menjadikan gambar lebih nmpk semulajadi.. Lens Carl Zeiss tuh... huuu.. konpem cantik!


Yang menarik tentang Cyber-shot TX-5 adalah kemampuannya untuk berendam bersama-sama dalam air. hehe!! Kamera neh tak boleh berenang laaa kan, tapi bole dibawa bersama. Kalis air laa.. ape daa! hahah! Cyber-shot TX-5 juga tahan lasak dimana bole berfungsi pada cuaca tahap sejuk beku.. (sila test dalam Freezer okeh!) heheh!



Selain itu, dengan anti-mode Blur ia juga dapat memberikan gambar yang jelas dan tajam dengan tatacara ISO tinggi dan dengan fungsi automatik mengambil 10 keping gambar dalam satu masa, membolehkan kita memilih gambar yang terbaik.

menarik-kan??

ntah bila laaa nk merasa ni..


kalau laa dapat Cyber-shot TX-5 ni, mesti xde dah situasi 'duduk di tepi' jek.. heheh!

nuff owhh nuff!! bagi laaa pada saya Sony TX5 iteww!! =]

huhuhu!!