Friday, August 21, 2009

Jangan lupa niat!

Hehe.. ni niat puasa di bulan ramadhan ye puan².. saje utk kongsi info dan juga ingatan pada diri sendiri =]

Niat puasa ramadhan


nawaitu souma godhin ‘an adaa i, fardhi syahri ramadhaana haadzihis sanati lillahi ta’aalaa



Niat Berbuka Puasa

allahumma laka somtu wa bika aamantu wa ‘alaa rizqika afthartu birahmatika ya arhamarrohimin

hehe.. mlm ni suma pakat ni g terawih ke x? hemm.. lama dah x g terawih.. teringat lagi zaman masa skolah dulu².. kol 8mlm jek, dh terpacul member depan umah dok tunggu g masjid sesame.. best btl time tuh.. hihihi!!

lepas abih skolah, masing² wat hal sendiri.. skang nk jumpa pon payah.. lagi laa nk g terawih sesama mcm dulu².. huu.. rindunye kat zaman skolah dulu.. =D

bila dah start bulan puasa ni, konpem opis masing² kasi chance balik awalkan? huuu.. mcm biasa, bos sy kasi balik jam 5pm.. okeh laa tuh.. tp yg pasti, balik awal ke tidak.. jln kt depan opis ni konpem jammed giler.. yelaa, masing² dok pakat g Bazaar Ramadhan kt parking Stadium tu.. maunye smpai umah dkt kol 6pm..

jadi untuk semua, selamat berpuasa + selamat berbuka + selamat memandu di bulan puasa + selamat semuanya..

sekian, mekaseh

4 comments:

Mama_Aqish said...

wah...bagus punyer tutorial...siap ada peringatan niat berpuasa lagi tuh...cayalah

Farah said...

uhuk tak dpt pergi la nampaknye..sape nak jaga afif :(

sWeETdARLinG said...

selamat bersahur.. niat sahur ada tak?

GorgeousGround said...

hi..salam ziarah,jemput singgah & jom shopping wit us!! kain pasang & shawls murah..murah.. :) @ http://gorgeous-ground.blogspot.com/