Wednesday, November 8, 2017

Euro Fun Park @ Seksyen 13 Shah Alam

Heh! Lama tak update rupanya.. terlalu bizi katanya kann..

Okeh laa.. meh kita bercerita berdasarkan tajuk diatas ye.. haha!

Lama rasanya tak pegi fun fair.. ingt lagi masa dulu2 mak abah bawak pegi fun fair, wuiyoooo.. macam2 ada.. siap ada konsert lagi.. tempat wajib singgah - Rumah Hantu.. huuuu~~



Kali ni turn weols pulak bawak anak pi funfair.. aiyohh.. mahal nau2 laa ni.. dulu nak masuk mana ada bayar2.. nak main game baru bayar rasanya.. yeke? Haha! X ingt!

Yang pasti, sebelum masuk tu dah pesan lat anak macam2.. boleh pilih 2 game je nak main.. kang overbudget, naya ye.. hahah! Anak pun angguk je laa janji dpt main kan.. yelaa sgt kann.. sekali hambik kau.. dah semua game nak main! Ini telah mendatangkan marahhh.. hahah! Sebelum dia start, meh mama kau ngamuk dulu.. kahkah!

Pesanan penaja-sila laa berbelanja dengan berhemah disaat2 ekonomi tak berapa nak stabil ni.. jgn ikut napsu okeh!

Dan setelah di sogok dan dipujuk tanpa rela, dapat laa main 2 game seperti yg dijanjikan.. setoken rm2.. segame nak 4 token sorang.. hailaa.. nasib laa anak sorang kan.. kalo ramai? Bengkok mak kau nak oiii.. dpt pulak mak yg kedekut.. hahah!



Overall, anak iols happy.. x caye, tgk laa gambo diatas.  Gigih iols screenshot thru video tau.. so, weols pun happy.. so one happy family.. yea! Alhamdulillah.. tq Allah 😘


No comments: