Wednesday, August 19, 2015

Semalam Besday saya!


Haluu..

Lama benor x update.. haha!

Okeh, semalam hari lahir saya.. eh! Bukan hari lahir..
Tapi tarikh saya di lahirkan.. <-- sila guna ayat yang betul =)

Terima kasih pada Mak yang melahirkan saya pagi2 buta @ 130am.. huhu!
terima kasih jugak pada Abah yang menjaga kebajikan saya.. oh! touching plak.. huuuu~ semoga  Mak dan Abah sentiasa beroleh kesihatan yang baik2 dan murah rezeki.. Aminnn. ♥♥

Hari ni saya ada projek besor kat spital ni.. semoga semuanya berjalan dengan lancar. Doakan ye! Oh! xmo letak harapan tinggi, takut nnti frust..walopon sebenarnye dlm hati berharap sgt.. T-T

Ok bye.


Note : "Ya Allah! permudahkanlah segala urusan, janganlah engkau dipersulitkannya, sempurnakanlah dengan kebaikan"


thank you Aida ♥♥♥

No comments: