Saturday, April 23, 2011

pasar karat vs uptown

:PASAR KARAT / CARBOOT MARKET :
macam2 ada
dari pasar basah hingga ke aksesori kereta
besar, penat nak jalan..
harga ada mcm2... pandai cari, boleh dpt barang dgn harga yg murah giler!
parking boleh sesukati.. free..
salah parking, boleh kene saman free jugak! haha!
bukak waktu siang saje.. sampai tghari.. : PANAS! tp okeh, boleh kluar peluh.. salah satu aktiviti beriadah di hari minggu.

:UPTOWN:
pn ada macam2..
ada kedai mkn dan bermacam2 lagi
harga same rate.. kalau pergi kedai A harga RM50, kedai B pon sama harga.. huh!
dapat kurang pon, sikit jek.. haha!
tapi lebih untung pada sesama  peniaga kat ctu sja.. sbb sama2 meniaga, kira murah laaaa! =P (kan intan?? haha!)
tapi kebanyakkannya, harga masih : MAHAL!
parking banyak... free juga.. + ada org jaga.. heheh!
shopping hanya waktu malam saje.. ngantukkkk laa weh!!



nota : sy lebih suka pasar karat! yeeaaa~~
nota 2 : hey Along! happy birthday in advance ye (esok jek..).. bila nk banjer makan? haha!

3 comments:

jajazuzu said...

gua more into uptown. sbb mlas nk bgun awl. pegi lmbat, parking full. kena jln jauh. silap parking, kena saman lak. dan bgun awal di hari minggu adalah x bujang ok. hahahhaha

azila raffie said...

aku mmg x bujang lagi.. huhu!

tuanguz said...

Pasaraya ada jual, lawat bahagian bijirin atau herbal