Wednesday, January 20, 2010

Menggelabah

Hehe! Salam..


Akhirnya, buat kesekian kalinya saya x dapat pegi juga.. Huhu! Xpe laaa.. xde rezeki lagi kot.


Owh.. mak saya dah balik dari langkawi ahad lepas.


Hamboi.. bukan main lagi mak bercuti smpai x ingt laki + anak + menantu + cucu suma .. Ekekeke! Hishh.. Xde laaa.. mak saya x mcm tu taw.. kalo bole, setiap minit nk call, borak².. hehe!


Xpe nenek.. next time kami plak nk pi sana.. (gigih simpan duet neh!) ngeee~~


Sepanjang 3 hari 2 mlm mak kt sana, sempat laa 4 MMS sesat masuk lam henpon cap arnab saya yg dihantar oleh pakcik icham..saje laa nk kasi jeles pada saya yg x penah jejak kaki ke Langkawi neh.. huk!




Hemm, ada lg.. dalam sronok², ade lak cite x brape best.. huhu! Ni suma perbuatan cuai saya jugek laaa.. pas ni kene lebih berhati² didapur..


Saya terlepas pisau didapur dan pisau itu telah melompatkan dirinya lalu terkene jari kaki dak Betty neh.. huhu! Whoopps! Sorry sayang.. mama x sengaja..



Huhu! Panik sekejap.. nasib dia x nangis lelama. + nasib atuk dia xtau.. hehe..


Sekian.

4 comments:

Fid said...

atuk dia tak tahu erk
ni makcik ni tahu! oo kamu ..kamu buli dia ya...

Mama_Aqish said...

sian betty....mesti dia nangis masa tu...

azila raffie said...

k. fid : ekekke! ampun makcik... sy janji x buat lg.. =P

mam_aqish : bukan nangis jek wak.. meraung trus.. huhu!

CatlinaFly said...

ciannye...tu la kena lebih berhati2..tapi malang takde bau..sy pun pernah alami accident2 yang tak patut berlaku nih..sigh..